Klachtenregeling
Klachtenregeling OsteopathieEric
Versie 2024 10
Heeft u een klacht over uw osteopaat?
U kunt er iets aan doen.
Indien u klachten heeft over de hulp van of de bejegening door uw osteopaat, dan is het aan te raden eerst met de betreffende osteopaat zelf daarover te praten.
Als een gesprek onverhoopt niet mogelijk is of als een gesprek het probleem niet oplost, bestaat de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie van de Nederlandse Osteopathie Federatie (NOF). Een klacht kan mondeling of schriftelijk worden ingediend bij:
Eric van Dooren, Osteopaat DO-MRO®
Wingerdweg 32, 1031 CA Amsterdam
NOF registratienummer: 2016.16.06
AGB code: 90061468
Klachtenfunctionaris Nederlandse Osteopathie Federatie (NOF)
Adres: Beethovenlaan 17
1217 CG Hilversum
035-6210084
De klachtencommissie voor Osteopathie (NOF)
Mw. E. Best (vert. patiëntenplatform),
Valkenstein 109, 6714 BA EDE, 0318-633064
Bij voorkeur wordt de hier aangegeven rangorde gevolgd. Het staat de cliënt echter te allen tijde vrij de klacht direct bij de klachtenfunctionaris Osteopathie of de klachten-commissie Osteopathie in te dienen.
De reglementen van de klachtenfunctionaris en de klachtencommissie kunnen gratis bij de osteopaat, de klachtenfunctionaris en de klachtencommissie worden opgevraagd.
06-24 94 73 47
eric@osteopathieeric.nl